Škoda Octavia II (1Z) - 2.0 TDI PD - 103kW

Možnosti výkonových úprav

 sérieúpravarozdíl
 140 HP / 103 kW168 HP / 124 kW+28 HP / +21 kW
 320 Nm390 Nm+70 Nm

 

Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru a splňující podmínky homologace pro zapsání do technického průkazu vozidla.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • měření emisí před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás
  • zápis do TP vozidla

Čas úpravy 2-4 hodiny

Cena úpravy   10 200 Kč (12 342 Kč vč. DPH)

Akční cena   8 160 Kč (9 874 Kč vč. DPH)

 série 
 140 HP / 103 kW 
 320 Nm 

 

Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
  • ladění probíhá na válcové zkušebně
  • logování a analýza dat
  • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
  • chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu

Čas úpravy 2-4 hodiny

Cena úpravy   13 200 Kč (15 972 Kč vč. DPH)