Audi A3 (8P) - S3 2.0 TFSI - 195kW

Možnosti výkonových úprav

 sérieúpravarozdíl
 265 HP / 195 kW310 HP / 228 kW+45 HP / +33 kW
 350 Nm420 Nm+70 Nm

 

Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru a splňující podmínky homologace pro zapsání do technického průkazu vozidla.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • měření emisí před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás
  • zápis do TP vozidla

Čas úpravy 2-4 hodiny

Cena úpravy   15 200 Kč (18 392 Kč vč. DPH)

Akční cena   12 160 Kč (14 714 Kč vč. DPH)

 sérieúpravarozdíl
 265 HP / 195 kW320 HP / 235 kW+55 HP / +40 kW
 350 Nm440 Nm+90 Nm

 

Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy na dotaz

Cena úpravy   41 239 Kč (49 899 Kč vč. DPH)

 sérieúpravarozdíl
 265 HP / 195 kW345 HP / 254 kW+80 HP / +59 kW
 350 Nm465 Nm+115 Nm

 

Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy na dotaz

Cena úpravy   125 200 Kč (151 492 Kč vč. DPH)

 sérieúpravarozdíl
 265 HP / 195 kW370 HP / 272 kW+105 HP / +77 kW
 350 Nm480 Nm+130 Nm

 

Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • diagnostika vozu před a po úpravě
  • měření výkonu před a po úpravě
  • logování a analýza dat
  • případné korekce a přeměření výkonu
  • záloha původního sw řídící jednotky u nás

Čas úpravy na dotaz

Cena úpravy   213 790 Kč (258 686 Kč vč. DPH)

 série 
 265 HP / 195 kW 
 350 Nm 

 

Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.

Specifikace úpravy

  • modifikace dat v řídící jednotce
  • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard
  • ladění probíhá na válcové zkušebně
  • logování a analýza dat
  • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
  • chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu

Čas úpravy 1-2 pracovní dny

Cena úpravy   16 200 Kč (19 602 Kč vč. DPH)